Volleybalmateriaal

Het benodigde volleybalmateriaal is in De Hoekenburg aanwezig.

Zo beschikt De Driesprong over een eigen ballenkar, waarin de ballen en een pomp zijn opgeslagen en een flink aantal kwalitatief uitstekende ballen. De trainers en de contactpersonen van de teams beschikken over de sleutel van de kar.

In de zaal is eveneens een telbord aanwezig dat De Driesprong heeft geërfd van een voormalige gebruiker van de zaal.

Voor het fluiten van wedstrijden kan de scheidsrechter gebruik maken van een geheel vrijhangende scheidsrechtersstoel, vervaardigd door De Driesprong. Ook is het echter mogelijk om vanaf een ‘bok’ te fluiten.

Het net behoort tot de basisuitrusting van de zaal. De aan het net bevestigde antennes zijn gekocht door De Driesprong.

Tijdens trainingen mag De Driesprong gebruik maken van al het in de zaal aanwezige materiaal.

• maandag 25 maart 2024Bestuursvergadering

20:30 uur te n.t.b.

• dinsdag 16 april 2024Algemene Ledenvergadering (ALV)

• dinsdag 19 maart 2024Driesprong H2 - DVC 68 1 H1