Speelzaal

De Hoekenburg is de speelzaal van De Driesprong. De zaal maakt onderdeel uit van het plaOnze teams trainen en spelen de thuiswedstrijden in gymnastiekzaal De Hoekenburg aan de Korte Bosstraat 3 in Rijswijk Gld (de zaal heeft de afmeting 21 x 12 x 5½). De gymnastiekzaal maakt onderdeel uit van het plaatselijke dorpshuis. Het telefoonnummer van De Hoekenburg is 0345 558592.

Het gymnastieklokaal beschikt over ruime kleedkamers en een uitstekende doucheruimte.

Bar/foyer

Na afloop is het goed toeven in het barretje of in de foyer van De Hoekenburg. Alle tijd om een wedstrijd of training met zijn allen onder het genot van een drankje en een hapje nog eens door te nemen.

Hoe bereik ik de zaal

vanaf Culemborg
op de N 320 links op de rotonde vlak voor het Amsterdam Rijnkanaal (richting Ravenswaaij), derde weg rechts (over de Prinses Marijkesluis heen), aan het einde links en weg oversteken. Het dorp inrijden (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.

vanaf Tiel (snelweg A15)
richting Maurik rijden (N 835), na Karwei de eerste weg rechts, onder het viaduct door en meteen eerste weg rechts. Langs het kanaal doorrijden tot de Prinses Marijkesluis, rechts de sluis over, aan het einde links en weg oversteken. Het dorp inrijden (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.

vanaf Kesteren
op de N 320, afslag Rijswijk nemen. Derde weg rechts (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.