Trots op onze volleybalvereniging!

Dat onze leden trots zijn op De Driesprong blijkt o.a. uit de sponsoring van onze prachtige tenues. En nu heeft Henk/HZ Bouwadvies voor iedereen(!) ook nog eens prachtige sporttassen gesponsord!

Trots op onze volleybalvereniging!

We mogen trots zijn op onze leden. Dat we naast sportief en gezellig ook erg loyaal zijn blijkt uit het geringe verloop binnen onze verening. Volleybal/indoor-teamsporten hebben het zwaar, maar onze vereniging blijft steady en groeit zelfs licht tegen de stroom in. We zijn trots op ons cluppie!

Die trots en loyaliteit toont ook Henk Zaaijer, eigenaar van HZ Bouwadvies uit Lienden (ook al 1 van onze tenuesponsoren): Henk heeft elk(!) lid van onze volleybalvereniging een prachtige bedrukte sporttas geschonken! Afgelopen week heeft hij de tientallen tassen voor de herenteams, dames- en gemengde teams uitgereikt aan bestuursleden Dirk en Karin.

Heren-1 is er meteen mee op de foto gegaan. We zijn recreanten maar geimponeerd door onze professionele outfit zal de 1e set ongetwijfeld vaker voor ons zijn ;)

Henk, namens het bestuur en alle leden willen wij jou van enorm bedanken voor de tassen! En voor degene die niet weten wat Henk qua ontwerp- en bouwbegeleiding voor nieuw- en verbouw allemaal kan en doet, is een bezoekje aan zijn website zeker de moeite waard: HZBouwadvies.nl

HZ Bouwadvies sponsort volleybalvereniging De Driesprong