Trainersstaf 2021-2022 weer compleet!

We hebben wederom een kwalitatief fantastische trainersstaf voor het komende seizoen. Met een gerust hart kunnen we iedereen dus een fijne zomervakantie wensen; stay safe en tot komend seizoen!

Trainersstaf 2021-2022 weer compleet!

Afgelopen seizoen was een raar seizoen. Het seizoen ervoor was in maart '20 door covid gestopt, dus iedereen was in onzekerheid hoe het seizoen 2020-2021 zou verlopen. En terecht, zo bleek. Na een korte zomeropleveving sloeg covid na de start van het seizoen weer hard toe waardoor het seizoen eindigde nog voor het goed was begonnen. De meeste teams hadden slechts 1 wedstrijd gespeeld.

De Driesprong staat bekend om haar gezelligheid, ook al zijn we een relatief kleine vereniging. Daarnaast hechten we belang aan goede kwalitatieve trainers, omdat onze leden naast gezelligheid ook sportief worden uitgedaagd willen worden. Dit heeft tot verschillende kampioenschappen geleid: waar een kleine vereniging toch groot ik kan zijn!

Het bestuur was bang dat de covid-onderbreking tot vermindering van de onderlinge band zou gaan, de gezamenlijke uitdagingen en gezelligheid ontbraken immers. Tot grote vreugde heeft niemand(!) in deze periode opgezegd, in tegenstelling tot vele verenigingen om ons heen. Dit is tekenend voor het Driesprong-gevoel.

Helaas was dat niet voor onze trainers van toepassing, want ondanks twijfels hebben zowel dames- als herentrainer Hans respectievelijk Leo deze maand (juni) aangegeven met bezwaard hart toch weer terug te verlangen naar de Nevobo-competitie.

We moesten dus aan de slag, en wel direct. We zijn daarom erg trots dat we jullie, onze leden, nu reeds kunnen mededelen dat we wederom een super-trainersduo hebben voor komend seizoen! YESSS.

Hugo de Groot en Johan Zaaijer hebben aangegeven graag onze leden uit te willen dagen. En daar zijn we superblij mee. Beide zijn geen onbekenden van de vereniging, hebben eerder diverse jaren training bij De Driesprong gegeven, en ze houden van gezelligheid. Hugo en Johan, welkom terug!

We maken tevens van de gelegenheid gebruik om iedereen een fijne zomervakantie te wensen. Stay safe, en tot de eerste training! (voor de 1e trainingsdata: zie Activiteitenkalender op onze website).