Nieuwe trainersstaf heren

Een vereniging valt of staat met de kwaliteit van haar trainers. Het vinden van goede en vooral leuke trainers valt echter niet mee. Maar wij kunnen iedereen dit seizoen vol trots mededelen dat we niet 1, niet 2 maar zelfs 3 ervaren trainers hebben gevonden om onze heren te trainen!

Nieuwe trainersstaf heren

Een unieke situatie, in een periode waarbij het gezamenlijk sporten bij een vereniging sterk terug loopt, waaronder helaas ook het volleybal. Dat geldt ook voor het aanbod aan kwalitatief goede EN leuke trainers.

De dames hebben reeds enkele jaren Hugo de Groot uit Tiel als trainer. Hugo is enthousiast, en maakt echt een super(gezellig)team van onze dames. Ook de resultaten nemen jaar naar jaar toe. We waren dus superblij dat Hugo ons vertelde dat hij graag nog een jaartje door wilde gaan als onze damestrainer.

Zo'n supertrainer hadden onze heren ook: de in de regio welbekende Johan Zaaijer uit Rijswijk was naar volle tevredenheid van de vereniging, en met name van onze heren, onze trainer. Na diverse jaren vond hij het beter dat er weer een nieuw gezicht voor de groep stond, mede omdat hij de vereniging en het team ook op andere vlakken hielp.

Vol trots kunnen we iedereen mededelen dat we de trainersstaf weer gevuld hebben, en hoe! Sportleraar, volleybalster en volleybaltrainer Chantal van Wamel hebben wij bereid gevonden onze heren te trainen! Door haar drukke agenda hebben we tevens de zeer ervaren trainer Leo van Mourik EN Johan Zaaijer bereid gevonden om gezamenlijk onze herentrainingen te verzorgen.... dus niet 1, niet 2 maar 3 toptrainers, waar menig vereniging jaloers op zal zijn.

Leo en Johan zijn bekenden van De Driesprong en omstreken, Chantal heeft CIOS en HAN afgerond, is vakleerkracht gym en traint volleybalteams waaronder ook heren van Olympia. Zelf volleybalt ze bij Isala. Ook haar moeder is een bekende in de regio; Ida is namelijk bestuurslid bij de Recvol. Kortom, we hebben ook dit seizoen weer een uitstekende trainersstaf!