Presentatie nieuwe tenues aan hoofdsponsor

Het allereerste exemplaar van onze nieuwe tenues, met als hoofdsponsor Het Bankethuis, is door voorzitter Dirk van Suilichem vol trots aan Mascha van Mourik van Het Bankethuis (tevens medespeelster van ons damesteam) gepresenteerd.

Presentatie nieuwe tenues aan hoofdsponsor

Mascha kan zelf dus ook meegenieten van de nieuwe frisse look van onze vereniging, dat sinds dit seizoen een compleet nieuwe look heeft! Frisse blauwwitte kleuren, modern herkenbaar logo, nieuwe outfits. Tot en met de tassen en bidons aan toe is nieuw, met dank aan al onze zeer gewaardeerde sponsors. Neem gerust een kijkje bij het tabblad -Sponsors- op onze -eveneens nieuwe- site!

Ook nog even een woord van dank aan grafisch vormgever Helma van den Anker (Studio Anker), eveneens spelend bij onze dames. Helma is de bedenker van deze nieuwe frisse look van onze vereniging. Wij zijn er trots op!

• dinsdag 16 april 2024Algemene Ledenvergadering (ALV)

• maandag 8 april 2024Shot - Driesprong H2

21:00 uur te Sporthal Interweij Culemborg

• dinsdag 9 april 2024Driesprong H1 - Phoenix 1