Nieuwsartikel Buren Magazine

In opdracht van de Gemeente staat er in het Buren Magazine een leuk artikel over onze vereniging, met Martijn Liefkens (H1) in de hoofdrol ;)

Nieuwsartikel Buren Magazine

In opdracht van de Gemeente Buren heeft de Liendense fotograaf Yvonne van der Hatert (Belvon) een wedstrijd van ons 1e herenteam bijgewoond en vastgelegd. Prachtige foto's, kijk ook op ons fotoblad voor meer foto's!

Journalist Arno voor de Poorte heeft de foto's voorzien van een pakkende toelichting. Leuke bijkomendheid dat Arno ex-volleyballer is! Tijdens het gesprek met onze voorzitter Dirk van Suilichem wordt Arno nog steeds enthousiast over het spelletje als hij erover praat. Arno blijkt nog met Leo van Mourik van ons 1e herenteam gespeeld te hebben! Klein wereldje. We love volleybal.