Nieuw seizoen, nieuwe trainers!

Een vereniging staat of valt met enthousiaste professionele trainers, en die hebben we wederom dit seizoen!

Nieuw seizoen, nieuwe trainers!

Afgelopen zaterdag, 4 september 2020, hebben we afscheid genomen van 2 toptrainers: Hugo de Groot en Chantal van Wamel.

Hugo trainde 3 jaar met veel inzet en enthousiasme onze dames. In die gezellige periode is zelfs de viering 'Sinterkerst' ontstaan. Chantal heeft onze heren 2 jaar getraind, en daarin zelfs het kampioenschap in de Topklasse en de bekerwinst behaald. Beide trainers baalden ervan dat ze hun laatste seizoen door corona niet konden afmaken, maar hebben het daarom erg gewaardeerd dat we zaterdag een bijeenkomst met onze leden hadden om elkaar weer te spreken en afscheid van elkaar te nemen (onder corona-proof omstandigheden natuurlijk). Na een woordje van voorzitter Dirk overhandigde Karin beide toppers een bos bloemen, als dank voor hun grote inzet.

Aansluitend meldde Dirk dat het bestuur erg verheugd is dat we dit seizoen wederom 2 toptrainers hebben: Hans Wibbens gaat onze dames trainen. Hans is een gedreven ervaren trainer die de uitdaging met onze dames aan durft. Hij heeft zichzelf voorgesteld aan de aanwezigen, waarbij hij meldde dat hij over onze vereniging was getipt door een andere ervaren rot in het vak; Leo van Mourik. Gezamenlijk vormen ze ons trainersduo dit seizoen, want Leo gaat onze heren trainen. Leo was vorig seizoen nog 1 van onze H1-spelers en viel soms in als trainer, maar gezien de slechte staat van zijn knieen moest hij helaas zijn spelerscarriere beeindigen. We wensen hen beiden veel succes maar vooral veel plezier toe bij het verzorgen van de trainingen bij onze gezellige vereniging.

Na een gemengd wedstrijdje was er een gezellige borrel aan de bar, waarbij de vereniging de aanwezigen trakteerde op een buffet met o.a. heerlijke kipsate. Kortom; het nieuwe seizoen is perfect begonnen!

• vrijdag 24 mei 2024PD wedstrijd Tinnegieter - Driesprong D1

20:00 uur te Sporthal De Betuwe, Tiel