Kom op Burendag ook naar het Rondje Rijswijk

Op 28 september, Burendag, doet VV de Driesprong mee aan een Rondje Rijswijk: een leuke en vrolijke wandeltocht langs de vele initiatieven in ons dorp die zich in één middag aan elkaar en de regio presenteren.

Kom op Burendag ook naar het Rondje Rijswijk

Rondje Rijswijk is een initiatief van stichting Spectrum, de Gelderse Sportfederatie en Welzijn Rivierstroom, en vindt plaats op Burendag in de Nationale Sportweek. De start is om 13u in de Hoekenburg door een wethouder, en wordt van ca. 17.30u tot 18.00u met een hapje en een drankje afgesloten. Hiertussen zullen geinteresseerden door 2 gidsen door het dorp en haar initiatieven geleid worden, zij laten zien wat Rijswijk allemaal te bieden heeft... en je kunt een prijs winnen!

Ook wij laten zien wie we zijn en waar we voor staan. Er zullen diverse leden en bestuursleden aanwezig zijn en iets over onze vereniging vertellen, 'een club om bij te horen'. Ook laten we daadwerkelijk wat volleybaloefeningen zien en kun je ook meedoen! Verder doen er mee:

De Hoekenburg

Klaverjassen

Oranjevereniging

Kom ook, gezellig!

• dinsdag 16 april 2024Algemene Ledenvergadering (ALV)