Herentrainer? Wij zoeken jou!

Ben je herentrainer, wil je in een leuke ontspannen sfeer 1x per week training geven tegen een interessante vergoeding? Bel vrijblijvend onze huidige trainer, Johan Zaaijer, voor meer info of een kennismaking!

Herentrainer? Wij zoeken jou!

De Driesprong is een gezellige vereniging, met trainende volleyballers van 18 tot ca. 65 jaar die op donderdagavond 20.30u zo'n 1,5uur trainen (gemiddeld 7 heren-1 spelers en 3 heren-2 spelers). Veelal voormalige Nevobo-spelers.

Ons niveau is hoofd- en topklasse uit de Recvol Rivierenland / Maas & Waalcompetitie (vergelijkbaar met 3e a 2e klasse Nevobo). Na de training zoeken we elkaar aan onze bar altijd nog even op, we zijn dus sportief maar houden ook van gezelligheid.

Naast een trainersvergoeding ontvang je ook een reiskostenvergoeding, die afhangt van waar je t.o.v. Rijswijk GLD woont. Het zou fantastisch zijn als je heren 1 ook zou willen coachen, maar dat is geen must.

Dus als je ons wilt trainen, mail of nog beter bel ons even, zodat je nadere informatie kunt krijgen. En wellicht een keer vrijblijvend wilt komen kijken natuurlijk. Onze huidige trainer is Johan Zaaijer, hij is te bereiken op 06 - 54 95 35 74.

PS. Als je trainer wordt of wellicht wil worden, kun je tevens (gratis) mee naar een wedstrijd van het WK damesvolleybal in het Gelredome. Ook gaan we een wedstrijd met de hele vereniging (incl. aanhang en kinderen) in De Hoekenburg Rijswijk kijken, waar we een een heus oranjecafé met groot scherm gaan realiseren.

Dus bel en kom eens bij ons kijken, leuk!