Heren 2 heeft vliegende start in Hoofdklasse

Onze heren verraste bij hun debuut Olympia Ochten, de vice-kampioen van de Hoofdklasse van afgelopen jaar: 2-2... en vervolgens werd GO '97 uit Geldermalsen met maarliefst 0-4 over de knie gelegd!

Heren 2 heeft vliegende start in Hoofdklasse

De 1e wedstrijd van de kampioen van de 1e Klasse in de Hoofdklasse ging lekker: vice-kampioen van de Hoofdklasse, Olympia Ochten, werd in Ochten verrast door onze heren, door een gelijkspel, 2-2. Een prachtige prestatie van onze mannen, de dit seizoen als doel hebben lekker te volleyballen en vooral met veel plezier! Dat gaat vast lukken zo te zien, want de volgende opponent, GO '97 uit Geldermalsen werd vervolgens met maarliefst 0-4 over de knie gelegd. Met recht een vliegende start voor ons 2e herenteam, die zich af vroeg of ze zich in de Hoofdklasse uberhaupt konden handhaven. Ja dus... top mannen, ga zo door!!