Viering einde covid-maatregelen!

Het einde van de corona-maatregelen hebben we gevierd! Het was supergezellig samen, met een overheerlijk buffet en... een quiz!

Viering einde covid-maatregelen!

De covid-maatregelen zijn opgeheven! Alles is weer als vanouds, en dat hebben we gemist...

Zodoende hebben we een bijeenkomst georganiseerd, en wat een animo was er! Zo'n 90% van onze leden had zich aangemeld, ook de zg. 'rustende leden' lieten zich zien. Het was supergezellig.

De bar was weer ouderwets druk. De vereniging had een overheerlijk buffet geregeld met warme en koude gerechten. Ook was er een leuke actieve quiz. Met het bestuur als showmaster en scheidrechter, en alle leden die meerkeuzevragen konden beantwoorden door in het vak te gaan staan waarvan men dacht dat het antwoord goed was. Toen er nog maar 2 finalisten over waren, werd door middel van een benaderingsvraag de kampioen bekend: heren 2-lid Kees de Bruin!

Kees kreeg een toepasselijke trofee voor een volleybalvereniging: een heuse bidon met de tekst 'Winnaar Grote Driesprong Quiz 2022'! De tekst verklapt al dat we het idee hebben dit vaker te doen. Gezien het plezier dat iedereen had, gaat dit ook zeker gebeuren.

Nu op naar de volgende bijeenkomst, de Algemene Ledenvergadering op 12 april a.s. En de trainingen en wedstrijden natuurlijk, heerlijk weer met publiek dus doe mee of kom gerust kijken, tot snel!