Dorien, Marcel, Wim en Geert-Jan erelid

Tijdens ons jubileumfeest hebben Dorien van Rooijen, Marcel van Rooijen, Wim van Hilten en Geert-Jan van Eck voor maarliefst 25 jaar lidmaatschap het ere-lidmaatschap ontvangen!

Dorien, Marcel, Wim en Geert-Jan erelid

Het jubileumfeest was één groot feest: er werd verzameld bij het Eiland van Maurik, waar iedereen werd ontvangen met een lekker kopje koffie of thee en een heerlijke muffin. Na een korte uitleg, ging de hele groep op weg naar de pitch & putt-velden, waar hilarische taferelen plaatsvonden.

In groepjes van 4 ging elk groepje hun eigen weg. Met een wijds uitzicht en heerlijk wandelweer hanteerde iedereen de golfclub op zijn/haar eigen wijze, met als doel het balletje in zo weinig mogelijk slagen in het putje te slaan. Onder veel plezier bleek 2 uur -natuurlijk- bij lange na niet genoeg te zijn om alle holes af te ronde; mede-organisator Karin kwam iedereen roepen om op het terras een drankje met lekkere bittergarnituurje te nuttigen.

Vervolgens ging iedereen naar café 'Hier is 't' in Maurik, waar voorzitter Dirk namens het bestuur een speech hield over ons 30-jarige jubileum. Dirk benadrukte De Driesprong als vriendenvereniging, wat in vele aspecten terug te zien is, zowel in voor- als tegenspoed. Vervolgens riep hij tot hun verrassing Dorien, Wim en Geert-Jan naar voren; zij werden -evenals de helaas afwezige Marcel- geëerd voor 25 jarig lidmaatschap! Zij kregen een prachtig speldje, met het nieuwe logo van onze vereniging. Een luid applaus volgde voor deze trotse nieuwe ereleden.

Vervolgens vond er een heuse pubquiz plaats. Sponsoren en vrienden van de vereniging hadden prachtige prijzen ter beschikking gesteld. Aanleiding om, net als bij het pitch & putten, fanatiek maar sportief en met enorm veel plezier de 'wedstrijd' aan te gaan. Damestrainer Hugo bleek een ware 'showmaster' te zijn! Met veel humor, een strakke regie en interessante vragen en muziekfragmenten werd ook de pubquiz een daverend succes.

Inmiddels had iedereen stevige trek gekregen, en stond er een overheerlijk warm en koud buffet klaar. Met deze nieuwe energie nam showmaster Hugo weer het woord om o.a. de winnaars van het pitch & putten en de pubquiz te huldigen. Er was geen eindtijd afgesproken, en zoals de Driesprong betaamt bleeft het nog lang erg gezellig.

Het was een geslaagde dag, mede dankzij de inzet van Karin en Mascha die alles georganiseerd hadden: dames, nogmaals onze hartelijke dank!

NB. Foto's van het jubileumfeest zijn te zien in ons foto-album!