De live WK-wedstrijd was super!

We hebben onze leden EN oud-leden en trainers uitgenodigd om mee te gaan naar de WK-wedstrijd Italie - Belgie in het Gelredome... en wat was het gezellig!

De live WK-wedstrijd was super!

Bij de carpoolplaats in Ochten zat de sfeer er al meteen goed in bij het weerzien van onze leden met diverse oud-leden en oud-trainers! De leden mochten ook hun partner meenemen. Tijdens de gezellig drukte ging Annet met een krat appels (geschonken door Dorien, waarvoor nogmaals onze dank) rond, waarna Dirk iedereen in de auto's dirigeerde en we in een heuse Driesprong-colonne op weg gingen naar het Gelredome.

Wat was het fantastisch ingericht! Groots, sfeervol, erg indrukwekkend zoals het een WK betaamt. Na een hapje en een drankje konden we front-row(!) op het center-court de wedstrijd bekijken die erg spannend was. Italie was sterker, maar Belgie gaf alles waardoor er een 4e en beslissende set nodig was. Belgie was op, dus die laatste set won Italie relatief eenvoudig.

Als klap op de vuurpijl mochten we onder het genot van een dikke Afrikaanse beat de wedstrijd Kameroen-Kenia bekijken! Ander niveau, maar wat een sfeer.

Voordat we weer huiswaarts keerden, kreeg iedereen als aandenken nog de befaamde Driesprong-zonnebril mee, en werd ons WK-actieteam verrast met vele complimentjes en bedankjes voor de geweldige middag/avond, zeker van de oud-leden en trainers die weer eens de ouderwets-gezellige sfeer van onze vereniging proefden. Daar deden we het voor!

We kijken uit naar onze finale WK-activiteit, het klapstuk: het 'Oranjecafe' waar we elkaar weer zien en ook de bewoners van Rijswijk (en Maurik) van de Driesprong-sfeer mogen proeven. Tot dan!

• dinsdag 16 april 2024Algemene Ledenvergadering (ALV)

• maandag 8 april 2024Shot - Driesprong H2

21:00 uur te Sporthal Interweij Culemborg

• dinsdag 9 april 2024Driesprong H1 - Phoenix 1