Covid-maatregelen cq Coronaprotocol

Hierbij overzichtelijk de maatregelen en adviezen die we overeenkomstig de RIVM-richtlijnen hanteren.

UPDATE: momenteel is tot nader order volleybal NIET toegestaan.

Covid-maatregelen cq Coronaprotocol

Hierbij een opsomming van de maatregelen die wij als volleybalvereniging tegen de verspreiding van Covid-19 dienen te nemen, overeenkomstig de RIVM-richtlijnen. Mocht je hier vragen of opmerkingen over hebben, spreek hier gerust 1 van onze bestuursleden over aan.

- De trainers houden aanwezigheidslijsten bij, zodat we je bij een besmetting snel en gericht kunnen informeren.

- Blijf thuis bij klachten (en laat je testen). Kom je uit een door de overheid aangewezen risicogebied (oranje), houd je dan aan de quarantaineregels.

- Kleed je indien mogelijk thuis om, en douche naderhand thuis.

- Was je handen bij binnenkomst. In de hal heeft Stichting De Hoekenburg een zuil hiervoor geplaatst. Advies: zet op de hoeken de ramen open in de sporthal voor een betere ventilatie.

- Houdt 1,5m afstand; dit geldt niet voor de spelers tijdens het spel/de training. Voor publiek dat een wedstrijdje wil komen bekijken; je bent van harte welkom als de overheid meldt dat er een vaccin is en de voorzorgsmaatregelen vervallen.

- Roepen mag, maar het is verboden om langs de zijlijn of in het veld te schreeuwen.

- Wil je na een intensieve wedstrijd of training nog even aan de bar een drankje doen dan kan dat, maar houdt 1,5m afstand. Verzoek: barman, vergeet niet je handen te wassen voordat je je sportcollega's bedient.

- Stichting De Hoekenburg reinigt De Hoekenburg periodiek.

Houd je svp aan deze maatregelen, als iedereen dat doet voorkomen we hiermee dat we weer in een situatie terecht komen dat we onze activiteiten wederom moeten stopzetten.

Bedankt voor jullie begrip,

Sportieve groet van het bestuur.