ALV 20 april naar 4 juni 2021

De paasactie van het bestuur is goed bevallen. Daarom verplaatsen we de ALV; wellicht kunnen we dan weer iets gezelligs organiseren!

ALV 20 april naar 4 juni 2021

Seizoen 2020-2021 is in verband met Covid-19 een verloren seizoen. Op de start na volledig overgeslagen. Daarom zijn de bestuursleden voor de paasdagen bij elk lid aan de deur geweest om paaseitjes te brengen, en elkaar weer even te zien en te spreken. Dat was erg leuk, bedankt voor jullie leuke reacties!

Die actie heeft wel het besef aangewakkerd dat we jullie missen, elkaars gezelschap. Daarom heeft het bestuur besloten de ALV van 20 april 2021 niet digitaal te houden, maar uit te stellen tot vrijdagavond 4 juni. We hopen dat rond die tijd het merendeel gevaccineerd is, de ziekenhuizen niet meer bomvol zitten en de maatregelen rond Covid-19 zijn versoepeld.

Ondanks dat we het seizoen grotendeels overgeslagen hebben, willen we het seizoen toch traditioneel met een gezellige bijeenkomst afsluiten. Dus; zet de datum in je agenda, nader bericht volgt!

Stay safe, hartelijke groet,

Bestuur VV de Driesprong