Algemene ledenvergadering was geslaagd!

Het was weer een gezellige ledenvergadering. Na een kort overleg is er gezellig geborreld en gevolleybald door diverse heren en dames.

Algemene ledenvergadering was geslaagd!

Aansluitend aan de damestraining zijn in de ledenvergadering zijn de nieuwe Recvol-regels toegelicht, de begroting voor het volgende seizoen is vastgesteld, de leden hebben tegen een contributieverlaging gestemd en willen de contributie stabiel (laag) houden, nieuwe leden hebben zich voorgesteld, et cetera et cetera. Er waren vele nieuwtjes te delen, maar er waren (gelukkig) geen bijzonderheden.

Daarna konden de dames en heren die het leuk vonden gezamenlijk volleyballen onder het genot van een leuk muziekje, en diverse anderen kozen ervoor om samen een drankje aan de bar te doen. Het was weer een erg leuke avond samen.

Dat bleek ook wel uit een aantal besluiten dat er genomen werd; er komt in januari een oliebollentoernooi, de activiteitencommissie blijft bestaan om leuke activiteiten te organiseren, en men staat er open voor om weer gezamenlijk te barbequen als afsluiting van het huidige seizoen.

Kortom, de leden van De Driesprong hebben er zin in, gezellig!