Veelgestelde vragen

Hieronder zijn de meest voorkomende vragen weergegeven:

Wat kost een lidmaatschap bij De Driesprong?

Leden van De Driesprong betalen € 155,- per seizoen (1 juli tot 1 juli). Dit bedrag kan of per rekening bij de Rabo-bank (NL30 RABO 0153 8655 71) of kas bij de penningmeester worden betaald. In overleg met de penningmeester kan de betaling in twee termijnen plaatsvinden.

Hoe meld ik mij aan als lid van De Driesprong?

Wanneer je belangstelling hebt om lid te worden dan neem je contact op met de secretaris van De Driesprong. Gedurende een maand kun je vervolgens gratis mee komen trainen om te kijken of de vereniging iets voor je is. Wil je daarna lid worden dan kun je hier een aanmeldingsformulier downloaden. Vul dat in, onderteken het en lever het in bij de secretaris. Je lidmaatschap gaat in op de datum die je aangeeft op het formulier.

Heeft De Driesprong ook jeugd?

De Driesprong heeft geen jeugdafdeling. Tieners kunnen daarom aansluiten bij de bestaande trainingsgroepen.

Waar traint en speelt De Driesprong en hoe kom ik daar?

De speel- en trainingszaal van De Driesprong is De Hoekenburg aan de Korte Bosstraat 3 in Rijswijk (Gld).

vanaf Culemborg (richting Kesteren)
op de N 320 links op de rotonde vlak voor het Amsterdam Rijnkanaal (richting Ravenswaaij), derde weg rechts (over de Prinses Marijkesluis heen), aan het einde links en weg oversteken. Het dorp inrijden (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.

vanaf Tiel (snelweg A15)
richting Maurik rijden (N 835), na Karwei de eerste weg rechts, onder het viaduct door en meteen eerste weg rechts. Langs het kanaal doorrijden tot de Prinses Marijkesluis, rechts de sluis over, aan het einde links en weg oversteken. Het dorp inrijden (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.

vanaf Kesteren (richting Culemborg)
op de N 320, afslag Rijswijk nemen. Derde weg rechts (Prinses Irenestraat), 2e weg links (Korte Bosstraat), na 300 meter staat De Hoekenburg rechts.

Wanneer vinden de trainingen en wedstrijden plaats?

De dames trainen op dinsdagavond van 20.00 tot 21.30 uur. De heren trainen op donderdagavond van 20.30 tot 22.00 uur.

De dames en het gemengde team 2 spelen op vrijdagavond en beginnen om 20.30 uur. Heren 1 speelt op donderdagavond om 21.00 uur de thuiswedstrijden, en Heren 2 op dinsdagavond om 21.45 uur.

De uitwedstrijden worden gespeeld op avonden waarop de tegenstander zaalruimte heeft.

Heeft De Hoekenburg douches en een kantine?

De Hoekenburg beschikt over uitstekende kleed-, douche- en wasgelegenheden en een gezellig barretje met foyer en keuken. Na afloop verzorgen de leden van De Driesprong zelf de bediening. De ruimte is bij uitstek geschikt om na training of wedstrijd gezellig samen een drankje en een hapje te nuttigen.

In welke competitie worden de wedstrijden gespeeld?

De Driesprong doet met alle teams mee aan de competitie voor recreatief spelende teams RECVOL Rivierenland (www.recvol.nl). De Recvol heeft hierbij een samenwerkingsverband met Maas & Waal. Er worden geen wedstrijden in de weekenden gespeeld.

De Driesprong doet niet mee aan de NEVOBO-competitie.

Mocht je vraag er niet tussen staan, kun je ons altijd even mailen via info@vvdedriesprong.nl of via de contactpagina, of je kunt een van onze bestuursleden bellen. Wij beantwoorden graag al je vragen!

• vrijdag 24 mei 2024PD wedstrijd Tinnegieter - Driesprong D1

20:00 uur te Sporthal De Betuwe, Tiel