Lidmaatschap

Lid worden van De Driesprong kan door het invullen en ondertekenen van het inschrijfformulier en toestemmingsverklaring (klik hier om het formulier te downloaden).

Het ingevulde en ondertekende formulier lever je in bij de secretaris. Het formulier kan eveneens bij de secretaris worden aangevraagd.

Vier weken gratis

Belangstellenden zijn gedurende vier weken van harte welkom om gratis mee te trainen, zodat zij goed kunnen beoordelen of de vereniging iets voor hen is. Bel gerust met een van de bestuursleden als je wilt komen kijken. Een van de leden zal je dan de eerste avond begeleiden en je voorstellen.

Neem wel je volleybalspullen mee, want je mag meteen meedoen met de training.

Begin lidmaatschap

Het lidmaatschap gaat in op de door het nieuwe lid op het inschrijfformulier aangegeven datum. Het lidmaatschap geldt tot het einde van het volleybalseizoen (1 juli) en wordt, indien het niet tijdig wordt opgezegd, automatisch met een jaar verlengd.

Einde lidmaatschap

Het lidmaatschap kan schriftelijk of per mail worden opgezegd. Dat kan tot 1 juni van het lopende seizoen en gaat dan in op 1 juli van het nieuwe seizoen.