VV de Driesprong bestaat 35 jaar!

En dat gaan we zaterdag 8 juni de hele dag vieren! Overdag helpen we Transportbedrijf Vonk bij hun bedrijven-volleybaltoernooi, ’s avonds vieren we met onze leden en partners feest!

VV de Driesprong bestaat 35 jaar!

Op 30 augustus 1989 is onze gezellige vereniging opgericht. Helaas is de laatst levende oprichter, Han Helmink, afgelopen jaar overleden. Hij sprak tot het laatst uit trots te zijn op de vereniging. En dat zijn wij ook! Daarom hebben we op zaterdag 8 juni a.s. een speciaal jubileumfeestje georganiseerd, kom ook!

Die dag beginnen we toepasselijk… met een volleybaltoernooi! Transportbedrijf Vonk uit Tiel organiseert dan bij MEC in Maurik haar 2-jaarlijkse bedrijven-volleybaltoernooi voor maar liefst ca. 20 teams. VV de Driesprong is benaderd om te helpen en scheidsrechters en tellers te regelen. Inmiddels hebben enkele toppers van onze vereniging al toegezegd te helpen: Karin, Angela (vB), Annet, Angela (J), Bart, Johan, Tom en Dirk. Ook oud-lid Jan van Rooijen en buurtsportcoaches Kevin en Roy helpen ons. Maar we hebben meer gezellige Driesprongers nodig om de taken te kunnen verdelen.

De 1e wedstrijd start om 9.30u, de finale eindigt om ca. 16u, gevolgd door de prijsuitreiking en als je wilt uitloop met een borrel en bijbehorende hapjes. Elk dagdeel hulp wordt gewaardeerd, dus kom je teamgenoten helpen, dan kunnen we afwisselen! DJ, drankjes, hapjes en lunch (ca. 12u – 13u) worden door Vonk verzorgd.

’s Avonds vanaf 20u vieren we feest met onze leden, partners en sponsoren! De locatie volgt nog, dat is nog een verrassing. We zijn nog even aan het puzzelen of de vereniging de drankjes en borrelhapjes voor haar rekening kan nemen, dit laten we weten als we de locatie bekend maken. Transportbedrijf Vonk regelt voor onze hulp eerder die dag iets leuks voor in de avond... het wordt dus een erg gezellig dag!

Wil iedereen daarom aan Karin opgeven:

1. of je ’s morgens en/of ’s middags kunt helpen, en
  2. of je ’s avonds alleen of met je partner komt.

Noteer het alvast in je agenda, wij hebben er al zin in!

Sportieve groet namens het bestuur.