Stem op VV de Driesprong!

De Rabobank heeft de Rabo ClubSupport weer uitgeschreven en onze volleybalvereniging mag weer meedoen! Lees hier de voorwaarden en klik op de site, je helpt ons er enorm mee.

Stem op VV de Driesprong!

Elk jaar schrijft de Rabobank de ClubSupport-actie weer uit. De bank steunt hiermee regionale sportverenigingen zoals onze vereniging, die elke steun goed kunnen gebruiken. Voor elke stem ontvangt de vereniging een klein bedrag. En elk jaar worden wij als vereniging weer verrast door het bedrag dat de Rabobank uitkeert. Dit jaar willen we dat gebruiken om bij ons 35-jarig jubileumfeest te leggen, zodat onze leden hiervan direct profiteren.

Er zijn slechts een paar regels die de Rabobank hanteert:

- Alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen. Hiervoor dien je 12 jaar of ouder te zijn.

- Naast VV de Driesprong dien je nog op 2 andere deelnemende verenigingen of stichtingen te stemmen (dus als je niet kunt kiezen of je hebt meer verenigingen die je een steuntje in de rug gunt: geen probleem!).

- Je kunt onze vereniging steunen als je woont in: Acquoi, Asch, Beesd, Beusichem, Buurmalsen, Buren, Culemborg, Deil, Dodewaard, Echteld, Eck & Wiel, Enspijk, Erichem, Est, Geldermalsen, Gellicum, Haaften, Hellouw, Herwijnen, IJzendoorn, Ingen, Kapel Avezaath, Kerk Avezaath, Kesteren, Lienden, Maurik, Meteren, Neerijnen, Ochten, Ommeren, Ophemert, Opheusden, Ravenswaaij, Rhenoy, Rijswijk, Rumpt, Tiel, Tricht, Tuil, Varik, Waardenburg, Wadenooijen, Zennewijnen, Zoelen, Zoelmond en tenslotte Opijnen.

- Door het uitbrengen van een stem worden je gegevens (die de Rabo overigens al heeft omdat je er een rekening hebt), vertrouwelijk geregistreerd in het kader van de Rabo ClubSupport (deze worden niet aan derden beschikbaar gesteld).

Je kunt stemmen van vandaag, 4 september, tot 26 september... het kost je niets dan alleen 60 seconden! Vergeet het niet en doe het direct door op deze link klikken, of door onderstaande QR-code te scannen: Rabo ClubSupport (rabo-clubsupport.nl)

Alvast hartelijke dank namens onze leden!

• vrijdag 24 mei 2024PD wedstrijd Tinnegieter - Driesprong D1

20:00 uur te Sporthal De Betuwe, Tiel