Met de promotie van onze dames de zomer in!

Puike prestatie van onze dames: gepromoveerd naar de A-klasse! Daar hebben we bij de afsluitende seizoens-bbq nog even bij stil gestaan!

Met de promotie van onze dames de zomer in!

Wat een superprestatatie! De dames hebben een heel goed seizoen gedraaid en werden daarvoor beloond met een promotie-degradatie duel... met promotie naar de A-klasse tot gevolg! Dat was een flesje bubbels waard, gefeliciteerd dames en trainer Hugo! We kijken uit naar de prestaties komend seizoen.

Kort daarna hebben we onze eindeseizoens-bbq bij Kees en Sjanie gevierd. Prachtige locatie, superweer, heerlijk eten, gezellige mensen, kortom: een erg geslaagde leuke afsluiting dus. Hier hebben we onze dames (natuurlijk) in het zonnetje gezet.

We wensen iedereen tenslotte een fijne zomervakantie, tot het nieuwe seizoen! (Voor de 1e trainingsdatum: zie 'Activiteitenkalender' op onze website).