Het BasisBuren-Driesprong volleybaltoernooi!

Met Samen in Beweging organiseren wij het BasisBuren-Driesprong volleybaltoernooi! Een toernooi tussen maarliefst 10 scholen in onze Gemeente: wie wint de wisseltrofee?

Het BasisBuren-Driesprong volleybaltoernooi!

Onze sociale actieve vereniging ligt centraal in het hart van de Gemeente Buren. Logisch dat de buurtsportcoaches van Samen in Beweging uitkomen bij onze gezellige vereniging om een volleybaltoernooi voor de docenten en het bestuursbureau van BasisBuren te begeleiden.

BasisBuren Driesprong Volleybaltoernooi Maurik

Het toernooi vindt in de NOC-NSF Nationale Sportweek plaats en wel woensdagmiddag 20 september a.s. in Sporthal Lignum te Maurik. Naast Rijswijk ons 2e thuis gezien de diverse eerder activiteiten die we daar gehouden hebben. Ook dit is weer een erg leuke activiteit waar we graag onze medewerking aan verlenen. De insteek is een jaarlijks terugkerend evenement, zodoende ook de wisseltrofee.

Wisselbokaal BasisBuren Driesprong volleybaltoernooi

Stichting BasisBuren is een sportieve organisatie, met oog voor de onderlinge sfeer en de vitaliteit en welzijn van haar werknemers. De stichting heeft een tiental scholen EN het bestuursbureau die tegen elkaar gaan strijden voor de felbegeerde wisseltrofee! Ook de gemeente is gevraagd een team samen te stellen... het zal toch niet zo zijn dat als 10 honden vechten om een bot...

Speciale dank aan de buurtsportcoaches van Samen in beweging! Zij sponsoren de zaalhuur. En aan onze volleyballeden Dorien van Rooijen en Angela van Bemmel voor het sponsoren van heerlijke gezonde appels respectievelijk waterflesjes voor de toernooideelnemers. Wij hebben er zin in!

Samen in Beweging Buren