BasisBuren-Driesprong volleybaltoernooi 2024

Op 25 september moet bekerhouder 'BasisBuren bestuursbureau' haar wisseltrofee verdedigen... zal ze hierin slagen? De tegenstand wordt namelijk groter!

BasisBuren-Driesprong volleybaltoernooi 2024

Scholengemeenschap BasisBuren houdt jaarlijks tijdens de NOC-NSF Nationale Sportweek haar volleybaltoernooi. VV de Driesprong leidt dit toernooi, samen met de buurtsportcoaches van Samen in Beweging. Het toernooi maakt dit jaar tevens deel uit van de jubileumactiviteiten van de Gemeente Buren, die dit jaar haar 25-jarige bestaan viert.

Het bestuursbureau (waaronder ook Driespronglid Henk Zaaijer), won vorig jaar na een spannend toernooi de beker. Dit jaar wordt naast de leerkrachten van alle scholen, ook de gemeente Buren en kinderopvang Rivas uitgenodigd om een team af te vaardigen.

Onze vereniging heeft aangeboden dat alle teams tegen een kleine vergoeding met VV de Driesprong mogen meetrainen om ervoor te zorgen dat het bestuursbureau niet wederom de beker naar huis neemt ;)

Het toernooi vindt net als vorig jaar weer plaats in Sporthal Lignum te Maurik van 15u tot ca. 17.30u.